Tema: Re: q:BIOPTRON IR KITOS LEMPOS SINUSITO GYDYMUI
Autorius: pablas
Data: 2010-09-14 21:52:10
2010.09.14 13:32, John Smith rašė:
> sakykit protingieji kurmiai ka jus manot apie sildymo lempas aka bioptron
> kiek realiai tokia lempa gali pagelbet pries letini sinusita arba pries
> brohita? teoriskai taip suprantu ji sildo? taigi turetu buti veiksminga? gal
> yra kokiu kainos kokybes optimaliu variantu gal ka galit rekomenduoti?
>
> aciu

   Realiai -tau nepades ne kiek. Nebent tu padesi platintojams ;)

  Esu girdejes, kad sinusitas praejo zmonems,kasdien plovusiems nosi(is
vidaus) druskos tirpalu.
Stai taip:
  http://www.rhinohorn.net/lithuania/index.html

  O bronchita butina gydyt.Issigydzius reikia grudintis.

  Vietoj viso sito galima reguliariai vaiksciot i lietuviska pirti :)