Tema: Re: keista liga
Autorius: SerZ
Data: 2009-02-26 23:07:35
budavo ir man kartais tuos smirdzius atryju, bet kazkaip perdaug nesukau sau
galvos. Kas del rukymo (rukiau 11m), tai budavo eini gatves ir is niekur
nieko supykindavo, numeti sliauka ir vel gerai jautiesi.  Dar tokius
persvieciamus rutuliukus atkosedavau (ypac ryte). Bet va, nerukau, sportuoju
jau 3m, tai kazkaip visuos tuo dalykus ir pamirsau, matomai atsigavo
kvepavimo takai ;) Aisku, kartais sloga uzpuola ar gerkle paskauda, bet
tokiu bajariuku jau nebeliko.