Tema: Re: 3d/4d echoskopija
Autorius: ALORA
Data: 2009-02-26 15:03:27
kaip supratau, tai buvo pasakyta apie ultragarsą apskritai, ne apie 3d. Kaip
gali nebūti įrodymo, kad nekenkia? juk ultragarsuojami beveik visi kūdikiai,
jei būtų kažkoks specifinis poveikis, tai kažkokių įrodymų, kad kažkam
kenkia, jau būtų. Manau, kad čia panašiai, kaip su mobylnikais - iš pradžių
žavėjimasis, po to sliekų ieškojimas, grandioziniai tyrimai, kurie parodė,
kad nieko neįrodė:)

o dėl atsargumo pritariu, jis visada ir visur gerai.

beje, aš nesu dariusi 3d, bet tik todėl, kad galimybės nebuvo:)