Tema: Re: kompiuteristo liga?
Autorius: tms
Data: 2009-02-26 11:44:10
praktiskai visu panasiu sanariu/raumenu problemu teisingas sprendimas -
sportas, o tiksliau raumenu stiprinimas. Powerball'as yra highly recommended
visiems kompiuterastams ir daug kitu sriciu. Labai efektyviai stiprina rieso
ir aplinkinius raumenis "non-impact" budu. Atsimenu kai tik pradejau naudot,
sekancia diena varem pulo kalt, tai graziai visiems pakroviau, tiesiog
neitiketinai tiksli rankele pasidare :) Kitas pvz.: daug vazineju kalnu
dviraciu, po ilgu pasivazinejimu pavargdavo riesai nuo statiskos apkrovos ir
kelio nelygumu, dabar sitos problemos visai nejauciu. Skamba kaip reklama :)
bet rasau savo patirti. Pas mane ofise ant stalo stovi metal versija, karts
nuo kato pasuku, kai sakant ir akims pertraukele ir atsistoji nuo kedes.
Metal versija tyliausia, bet vistiek reik pasivaiksciot i kita kambari, kad
kolegom netrukdytum ir nesimakaluotum pries akis :)  Viso esu parsisiuntes 3
skirtingus powerballus is www.ebay.co.uk, vakaruose maniakai uzkaupia
kolekcijas iki 50 ir pan :D Lietuvoj gali nusipirkt bmse dvigubai brangiau,
siek tike pigiau rasi www.powerballs.lt