Tema: Re: nuskausminamieji
Autorius: Fred
Data: 2009-02-25 22:29:36
    Plombos krenta del fizikos desniu nezinojimo. Tarkime, as
neissivaidzuoju, kaip galetu iskristi siuolaikine plomba is kruminio
danties, kuriame skyle yra is visu pusiu apsupta danties sienu. Nuo
priekiniu dantu plombos gana daznai nukritineja, nes ten nera galimybiu
uztikrinti didelio laipsnio mechanini uzsilaikyma, o vien tu "kliju" jegos
ilgainiui nepakanka. Jei norite daugmaz ivertinti, ar toje vietoje plomba
ilgai laikys, pasidarykite toki testuka, paimkite kokio iriso gabala ir
uzlipinkite ta skyle su juo. Jei irisas greiciau istirps, negu ji is tos
skyles issikrapstysite, reiskiasi, kad plomba laikys tikrai labai ilgai. Jei
irisas iskris vos stumtelejus liezuviu - reiskiasi ir plombos laikomumas yra
gana abejotinas.

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,