Tema: Re: aistros masazai
Autorius: blabla
Data: 2009-02-25 20:28:17
nu as vos nesusigundziau ten nueiti ir net nebuciau pagalvojes kad ten
tampys man. Nes as siaip megstu visokius masazus, spa ir t.t., todelgalvojau
kad ir ciabus kazkas panasaus tik su kazkokiu prieskoniu, gal galvoju
masaziste bus su kokiais permatomais naktinukais ar kas. Is kur normaliam
zmogui zinoti, kad ten tiesiog patampys ir vsio?