Tema: Re: silanta
Autorius: Pi.
Data: 2009-02-23 08:33:42
vat apie tuos nuesdinimus ir pan esu girdejas ir as.. todel mane tas
sulaike.. ir gydytoja neikalbejo deti silantu vaikui.. nors ji kazkodel
labai ikalbinejo deti silantus.. ir tik kita diena ateiti gydyti karieso..:)
nors man atrode, kad pirma sugydom kariesa.. ir tik tada galima galvoti apie
silantus..