Tema: Re: Kaip 2 valandom nuimt sloga? :)
Autorius: Andrius <andrius(istrinti)@beer.com>
Data: 2009-02-23 02:01:39
Nesiputoju...tik matau problema zmoniu tamsume ir norejima gydytis taip, kaip patys supranta...

jei sloga sukelta alergijos, tai galite su cesnaku ir svogunu nors ir miegoti apsikabinus - pades tik reciau sirgti visokiais gripais ir t.t., bet sloga isliks ir toliau. :)
Klaritinas (tarp kitko vienas is brangiausiu tos pacios sudeties vaistu :/ ) slogos negydo ir negydys. Tiesiog susitvarkius su uzpuolusia alergija, sumazeja ar pradingsta tokie simptomai kaip slogos, berimai, dusuliai, kosejimai, akiu paraudimai/perstejimai ir visa kita. Nenaudokit tu vaistu be reikalo, jei nezinote tikslios negalavimo priezasties. Nuosirdziai patariu.
Sekmes.