Tema: Re: Ka monot apie kamenieniu lasteliu banka?
Autorius: ALORA
Data: 2009-02-18 09:34:17
taip, aš irgi žiūrėjau prieš gimstant mažajai. Manęs neįtikino.
Vokietijoje ir siūlomos 2 galimybės - viena (pigesnė), kad dalis tų ląstelių
gali būti naudojama ir kitiems, ir brangesnė, kai tos ląstelės saugomos tik
tavo vaikui. Tai irgi patvirtina, kad iš esmės reikia kamieninių ląstelių, o
ne TAVO kamieninių ląstelių. Gydytoja, beje, irgi dorai paaiškinti šio
dalyko negalėjo (arba nenorėjo:). Tiesiog supratau, kad tai labaiu į ateitį
orientuota, o ne dabar "sėkmingai taikoma" technologija.