Tema: Re: skausmas kepenu / kasos <?> srityje
Autorius: Gintas
Data: 2009-02-12 13:51:16
daktarai sviete, ciupinejo, tikrino-nepamate. O cia NG gudrociai-reik manyt tikslia diagnoze nustatys vien paskaite ka Tamsta parasei. Primena situacija Lietuvoje-spec tarnybos nieko neisisaiskina, tuo tarpu koks zurnaliuga musasi i krutine , tipo pravedes privatu tyrima ir viska zino kuo tiksliausiai :)