Tema: Re: AW: apie pieno zala
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-08-31 16:57:48
Panašu. Tik vieną atvejį prisimenu, kai šeimininkė atėjo pieno į fermą, ten
kažkokį super patiekalą ruošė, dabar neprisimenu ką, ir jai reikėjo
puslitrio pieno. Jokių kiaušinių, jokių vištų, nieko. Apie 50 mėsinių
galvijų banda, 6 melžiamos karvės ir 90 000 viščiukų per metus. Ir visai
neblogai gyvena. Mane į fermą samdė, o dukrą vaikų prižiūrėti. Smagiai
vasarą praleidom.