Tema: Re: Gelis nuo randu (Contractubex, Kelo-cote Solaire ir t.t.)
Autorius: CatBlack
Data: 2010-08-24 18:35:52
Mepiform.

Aciu, kad neleidziate uzsnusti :) Siaip jau ir tie isvardinti yra neblogi, bet cia jau, tsakant, nuo individo priklauso.

"ALORA" <aloros@noutas.belekur> wrote in message news:i50oa0$9m0$1@trimpas.omnitel.net...
man Conttactubex ir Dermatix nepadėjo. bet padėjo pleistras. Pamiršau
pavadinimą... Bet Catblack žino, nes jis tada pasiūlė :) Beje, ten to
pleistro instrukcijoje rašoma, kad jį galima naudoti ir kartu su kremu. Bet
man ri vienas puikiausiai padėjo