Tema: Re: kokia liga?
Autorius: -o-o-
Data: 2010-08-19 15:38:15
anyway turi persviest vistiek, kad atmestu, nes jei tik kosetum, tai cia
kaip ir baika, bet kai jau temperatura laikosi, tai cia nieko gero, jau
patikek, ir netempk, o tai tikrai taip "netycia" islys tas plauciu
uzdegimas, ar dar kokios, kaip tu sakai, TBC ir panasios ligos, jei dar
abiejose plauciu pusese, gersi 3-4 rusiu antibiotikus, po to reabilitacijos
reikes, vienu zodziu menki cia juokai, galima ir kojas pakratyt. Tikekimes,
kad jo ten nera, bet vistiek persviest reikia, butent, kad isitikint, kad ju
ten nera.