Tema: Re: Alergija katei
Autorius: ALORA
Data: 2010-08-17 11:28:26
na, kaip Faktas minėjo, katėms (kaip praktiškai visiems nakčiai
užschedulintiems gyviams) buvo suteikiama daugybė mirtinų savybių :)
aš neplaunu savo katino, o jis pas mus kažkoks biškį sušunėjęs - mėgsta
laižytis :) Su mažyle jau nekartą užklupti burna į burną besilaižantys, ir
nieko (nė vienam)

Dė kačių plovimo - buvo kažkada anekdotas, kaip jas klozete plauti reikia :)
Nes joks save gerbiantis normalus ir genetiškai nemodifikuotas katinas
nesileis prausiamas