Tema: Re: Svaigimas
Autorius: ALORA
Data: 2010-08-07 16:50:16
į ligoninę???
šiaip, jeigu tau reikia poilsio, maistas nepadės. Dėl ligoninės nežinau,
jeigu ten tau gydys "depriasiją", tai geriau ne. Bet šiaip, vitaminais į
šikną ir lovos režimu jie greičiau pastatytų ant kojų. Nieko nedaryti irgi
ne išeitis. Paimk savaitę poilsio ir dink. Nesugrius pasaulis per savaitę. O
jei nieko nedarysi, gali sugriūti