Tema: Re: Pusleles ant pedu
Autorius: bzik
Data: 2010-08-06 11:49:55
hm... perskaiciau visa tema ir panasu i tai, ka esu turejes. Man budavo du sezoniskumai rudeni gerokai atsalus orams ir dar intensyvesnis pavasari, apie balandi. Pusleles su drumstu tirstoku skysciu atsirasdavo ant delnu, pirstu galiuku, tarpupirsciuose. Po poros dienu jos sprogdavo, o tose vietose pradedavo gan greit luptis epidermis. Oda sausutele. Serpetojanti ir besilupanti, jei netepi kremu. Praktiskai ka bedarytum, skauda pirstus ir lengvai gali iki kraujo prisitrint. Pirmas priesas - vanduo. Daktarai (pradedant poliklinika, baigiant odos specais venerologiniam) nieko nesugalvojo ir efektyviai nepadejo. Vartodavau kazkiek A+E vitaminus. Pradzioj buvo israse kazkokiu tauku ir cinko tepalo, veliau kremu su slapalu. Po 1-1,5 men. praeidavo. Atsirado be jokios priezasties paauglystej ir ~30m. isnyko. Liko tik gan sausa delnu oda ir be labai riebaus ranku kremo gyvent nebegaliu.