Tema: Re: protezavimas
Autorius: ALORA
Data: 2010-05-20 20:03:12
matytum ką gydytojai per operaciją daro mus remontuoja, tai dantų taisymas
atrodytų tik juvelyrika :)
Amžino nieko nėra, garantijų medicinoje praktiškai irgi nėra - nuo labai
daug ko priklauso gydymo sėkmė, ir nuo paties žmogaus būsenos ne mažiau, nei
nuo gydytojų ar medžiagų. Jūsų atveju reikia, kad kas įvertintų dantų būseną
ir pasakytų, kaip ji gali keistis ir ką daryti apsimoka atsižvelgiant į
sveikatą, naudą/riziką, niu ir pinginę :)

ps., mano uošvis, 74 metų, turi 4 priekinių dantų tiltelį daugiau nei 20
metų. Kiek žinau, vieną kartą jį keitė, bet daugiau dantų apšlifuoti
nereikėjo. Tiesa, jam 2 dantys buvo išdaužti, ne iškritę dėl ligos ar kokios
patologinės burnos būklės