Tema: Re: Cukraus kieki mazinantis produktai
Autorius: Ramaas
Data: 2010-05-18 10:18:52
Matos kad pac nesusitvarkai su maistu o tai blogai noris valgyt beleka
bet negalima, pirma neparasei ka vartoji diebetikui tabletes ar inculina?
tai turi didele reiksme pries parasant maisto produktus. o gal nieko nevartoji
is vaistu tik prisilaikai? cia vel yra skirtumas tarp vaistu ir nevartojant vaistu.

P.s. pas mane jau kaip paveldejimas diabetu pradejo sirgt mociute,poto mama
daba jau ir as.
R.

"Riudolfas" <Rudolfas@Rudolfas.ru> parašė naujienų news:hsrkok$evf$1@trimpas.omnitel.net...