Tema: Re: Bifido bakterijos
Autorius: ALORA
Data: 2010-02-16 21:41:15
norvegai berods neseniai didelių tyrimų rezultatus paskelbė, kad mamos
mityba (išskyrus vaistus ir alkoholį) praktiškai neturi įtakos vaiko
virškinimui. Bent man irgi yra tekę be didelės naudos kūdikiui vien virtom
morkom maitintis :) Mano sūnaus istorija beje labai panaši, tik stafilokoko
ir antibiotikų nebuvo.
Bifidus turbūt antibiotikai nudaigojo, nors gali būti, kad jų ir visai
nebuvo. Dažnai atstačius reikalingas bakterijas, piktybinių savaime
sumažėja.
Visgi aš jūsų vietoj pakeisčiau gydytoją, ta prasme, išklausyčiau kitą
nuomonę. Be jogurto bus sunku sudaryti tinkamą terpę žanyne bakterijoms, o
jei nėra tinkamos terpės, tai ryk tu tas bakterijas kiek nori, jos ten
negyvens. Bet galit pamėginti raugintų kopūstų sunką, joje yra ir pačių
bakterijų, ir ji pagerina žarnyno terpę. Ir gal pamėginkit Gefilus
bakterijas, jos pripažintos Europoje geriausiomis.
Visgi greičiausia tai, kad nėra bifidų, yra ne priežastis, o pasekmė. Tad
sekmės ieškant priežasties