Tema: Re: Migdomieji
Autorius: Piss artists zombies
Data: 2010-02-14 01:52:47
Ten tokie vaistai. Sako, kad haloperidolis ir
cisordinolis. Neturiu informacijos kas cia per vaistai.
Nieko bendro su mano nusiskundimais neturejo.
Svarbiausia niekas nevaro i prieki to mokslo, tie
vaistai turbut 16o amziaus, kai reikejo raganas tramdyti,
suprask kad cia yra labiau sarlatanizmas negu mokslas.
Aisku kad zaloja zmogu, niekur neparasyta kaip.
Viskas blogai informuota. Viduramziai.

Kiekvienas ar ne kiekvienas serga, labai yra ivairiu zmoniu,
nesuprasi, ne visi vienodai mokomes, paprasciausiai
as apie galvos ligas nieko nezinau, nezinai kokiu nesamoniu
buna su ta galva, visokiu baimiu buna, paranoja visokia,
nepasitikejimas gali but, nuo narkotiku ypac daznai
paranoja uzeina, nuo zoles, nuo momento, extazy,
nuo amfos, prisidirbi ir kokia nesmone atrodo, kad tu
sukelei terorizma, nu buna keistu dalyku, nenupasakosi,
sakau diegimas toks, skauda paprasciausiai, kad ner kur detis,
jeigu taip bus tai tas pats kas ziauriai skauda galva ir daryk
ka nori. Buna visko vienu gana tobuli, kiti visai durniai, bet
aisku, kad psichika pas visus sudetinga.

Pasirasyti privercia per prievarta, nors apsimeta, kad laisvu
noru. O realiai gasdina, kad bus daug blogiau jei nepasirasysi.
Nepasirasyti neimanoma. 100 proc. prievarta.

Aisku, kad mane islaiko. Tokio dalyko kaip darbas susirasti
sunku, nebent statyboj, bet ne krizes metu. Bet noreciau
susirasti.
Hobis kompiuteriai :) krepsinis, mokslinine literatura :)