Tema: Re: Paskutinė instancija 2010-02-02 LNK rodyta kaip jum ar patiko?
Autorius: Gintas
Data: 2010-02-04 02:04:50
na, kai susidomejes paklausinejau pazistamu mesos produktu, kurie isdelioti prekybcentriuose, recepturu-zvengas ne trupucio neima. Visokius nevirskinimus, raugejimus velniai zino kuom-nurasydavau ant skrandzio nusidevejimo. Beda ta-kad iseiciu ner daug. Lietuviukai turguje irgi pelno vaikosi-tad maistas ten  irgi komercinis. O pazinot juoduju technologiju neismananti ukininka-ne kiekvienam laime nusisypso.  Uzknisa, kad sudetinga kuo bepasitiket, o paciam kiaule uzauginti, uogieniu pasidaryt, kopustu prisiraugit-nei laiko, nei galimybiu, nei sugebejimo ner......