Tema: Re: klausimas dantistams
Autorius: Resolut
Data: 2010-01-26 18:30:46
Antibiotika pries danties pasalinimo  operacija- ne visas kursas , o 1-2 tab
pries 6 valandas.
Kaip zinote- burna yra labiausiai mikrobais uztersta vieta organizme.
Isvengti sios tarsos neimanoma, tik kuriam laikui sumazinti. Pries operacija
jie ismusami priesmikrobiniu  skalavimo skysciu. Panasiai kaip pries pjuvi
ar duri paruosiama oda antiseptikais.
Esant dideles apimties operacijai antibiotikai skiriami kaip
papildoma,ilgaiu trunkanti  apsaugos priemone.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4807 (20100126) __________

http://www.eset.com