Tema: Re: maistas i namus
Autorius: Donatas Uselis
Data: 2010-01-19 23:11:36
Taip. su visom firmom yra pasirasyta sutartis kaip su tekejais produktu. Ir
viskas cia legalu. O ar e-shopas ar tinklinis marketingas tai cia prekes i
rinka isstumimo marketingo reikaliukas. As asmeniskai eilinis klientas , bet
taip pogi norintis gauti %. ypac kai yra galimibe uzsidirbti.
Kam patinka shopintis IKI MAXIMA RIMI ir t.t. tai prasom. SENUKAI padare
E-SENUKAI. gal ateis laikas bus ir E-MAXIMA , E-IKI , E-RIMI. laikas
parodis. bet kiti kaip ir as i jas renkuosiu kazkuria prasme del akciju ar
del priziuku :) bet i prekes kaina i tai paprasatai ieina ta suma uz
doveneles...
Taip. as pvz galeciau atsidaryti kioskeli. bet idomu kiek man tai kainuotu.
o cia gal ir netradiciskai , bet renku klientus. ir klientus galiu rasti ne
tik Vilniuje, bet ir Kaune... kituos miestuos ateiciai... svarbiausia kad
tai legalu.