Tema: Re: baseinu vanduo
Autorius: VNO
Data: 2010-01-11 10:41:27
butent.
o dar plius pakanka paziureti koks yra baeinu dugnas.

perteklinis vanduo paimamas is virsaus gi, o i apacia krenta daug visokio slamsto.
pakanka paziureti panerus su akinukais. Pvz baseiniuka Fabijonisku sporto klube (pamirsau pavadinima)

teko nardyti su akvalangu ne viena karta ir Lazdynu baseine - dugnas baisokas.
Dingsta bet koks noras ten maidytis siaip sau.

VNO