Tema: Re: akupunktura Kaunas
Autorius: CatBlack
Data: 2010-01-04 22:52:01
1. Konkreciu atveju buvo veikiami taskai, kuriuose yra veidinio nervo
galuneles. Apie meridianus nieko negaliu pasakyti.
2. Irodineti nieko nesiruosiu. Cia tas pats, kas vartoti Validoli "nuo
sirdies". Neaisku kodel, bet veikia.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
1. Klausiu ar badomi tie taškai, kuriuose yra santykinai daugiau nervinių
galūnėlių, kurios susiję su liga, nuo kurios gydoma, ar tie taškai, per
kuriuos eina meridianos.
2. Jei tikrai yra kokių nors įrodymų (ne asmeninių patirčių), kad badymas
padeda kovoti su uždegimu, būtų įdomu juos pamatyti.

Aš irgi nebandau kategoriškai teigti, kad akupunktūra yra visiškas bullshit,
tiesiog kol kas nesu matęs jokių įrodymų, leidžiančių manyti priešingai :)

--
Doc