Tema: Re: Kontaktiniai lesiai
Autorius: S&T
Data: 2009-12-28 15:49:43
niu kontaktinius ilgesnio nesiojimo negu menesi tikrai nesiulyciau, kuo
dazniau juos keiti, tuo maziau juose kaupiasi visko negero... aisku labai
priklauso kaip tavo akys gamina "riebala" ir per kiek laiko apnesamas
lesis...
taip yra silikoniniai KL su kuriais galima miegoti iki 29 paru.. aisku
reikia atkreipti demesi nes yra lesiai, su kuriais gali miegoti tik dvi
savaites... arba ju nesiojimo laikas ir yra tik dvi savaites, taciau
nusiperki kaip menesiui....
vieni is naujausiu KL silikoniniu LT pasirodziusiu yra BIOFINITY, jie
vadinami trecios kartos lesiai.
o kaip del gydytpjo, tai aisku, kur pakliusi... yra optikos kurios prekiauja
tik tt vardais ir kitu KL nepasiulys...