Tema: Re: kompiuterine tomografija ir zindymas
Autorius: Ruta
Data: 2009-12-17 17:27:13
Tas tai taip, bet tai juk ne nėščia moteriškė, o tik maitinanti? o
pienas toks dalykas - vis gaminasi iš naujo :))) Netaps gi ji spindulinė
nuo to.

Tos keturios dienos, manau tam, kad juk ten dažmiausiai kažkokias
kontrastinės priemones į organizmą leidžia. Va tos tai turi
"išsivalyti". Ir, mano supratimu, 4 dienos čia jau su atsarga pasakyta.