Tema: Re: Lektuvas, gripas, kauke
Autorius: Ruta
Data: 2009-12-07 20:04:40
O bet tai klausimas, ar jau lėktuve pasigavai...
Kažkaip galvoju, kad griečiau jau oro uoste. Tik tiek, kad lėktuve labai
gleivinės išdžiūsta ir paskui super mikliai kas nors prikibti gali. Tai
pažiūrėjus būtų kaip ir kaukė lėktuve kontraproduktyvu, nes negalėsi
pakankamai gerti...
Tiesioginis reisas ar su persėdimu?