Tema: Re: GOST-kas siandien vietoj jo?
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-23 11:02:23
Manau, kad nėra reglamentuota, jog "į aukščiausios rūšies dešroje turi
būti tas ir tas tokiu ir tokiu santykiu". Nes yra toks dalykas kaip
receptūra: gal pagal mano receptą lašinių gabalai yra esminis mano
aukščiausios rūšies dešros požymis :))).

O beje, tų gabalų taip jau labai baidytis nereikia, nes tai bent aišku,
kad lašiniai. O kai sumalta viskas į vieną košę, kad neatpažinsi, tai,
dar įmetus gerai salieros, kad mėsos spalva pramuštų, valgysi vos ne
grynus taukus, o galvosi, kad dešra :)