Tema: Re: Diagnoze
Autorius: lllll
Data: 2009-11-17 09:22:51
Gerkle tikrinta, nera uzsislepusios anginos (turejau pazistama, kuriam
kaip ir man, neskausminga puline angina - surado tik kai su sirdim
problemos prasidejo, is karto pjove... )?
Hormonai? Nuo skydliaukes labai daug ivairiausiu ligu pozymiu pareina.
Negeria daug kavos/energetiniu gerimu/kitu kofeino turinciu gerimu? Jei
jau nieko neranda, galima pabandyt stebet, ka veikia ir ka valgo/geria,
gal koks kruvis per didelis arba susijaudinimas, ar
maistas/gerimas/vaistai netinka...