Tema: Re: Kur pasitikrinti akis?/gal kas net diagnoze zinos
Autorius: ALORA
Data: 2009-10-29 09:52:41
oduolys yra visa apvali akis, tai neteisus nebuvai, tik netikslus :) O
sudirgintos kraujagyslės išryškėja junginėje - viršutiniame odenos
sluoksnyje. Kartais ir vidinėje vokų pusėje. Jei reikia ligos termino -
konjuktyvitas, bet tai stiprus paraudimas, ašarojimas, sukeltas mikrobų arba
alergenų. Tavo atveju turbūt taip nėra. Jeigu jokių daugiau simptomų,
išskyrus negražumą, nėra, pamėgink OcculoHeel, jį galima naudoti ilgiau.
Reikai stengtis neperdžiovinti akies, tai ypač svarbu linzių nešiotojams,
kompiuterių žiurkėms ir būnant šildomose patalpose. Tame tarpe automobilyje.
Ypač automobilyje :)