Tema: Re: ciuzinys vaikams
Autorius: CatBlack
Data: 2009-10-21 16:12:15
Savo laiku ieskojai ciuzinio 3 metu vaikui?

"Fwd" <fwd@one.lt> wrote in message news:hbmtpl$jp1$1@trimpas.omnitel.net...
Kliūva "nereikia iki tokio lygio išprotėti :)". Todėl, kad klausimas yra
labai normalus. Reikia nusipirkti čiužinį, ateini į parduotuvę, tai pradeda
siūlyti lateksinius, spiruoklinius, su kažkokia šūstra viskoelastine(?)
medžiaga (tipo iš kurios dormeo gaminami, nu ir nasos astronautų kėdės), su
kokoso pakietinimu, dar visokiais brudais. Geriausias aišku yra čiužinys,
kurio kaina >7klt, o geriausias "individualiu" atveju yra tas, kuris
kainuoja lygiai tiek, kiek gali išleisti. Tai žmonės natūraliai ir parašo į
newsus, idant gautų žmonišką patarimą. Nieks gi nesako, kad reikia šūstro ar
madingo daikto, tiesiog padėti susigaudyti jų skirtumuose, ar gauti
patarimų. Kas tas CE/GS ir kažkokie čiužiniams taikomi aprobavimai,
patikros - pirmą kartą išgirdau. Savo laiku kai ieškojau čiužinio, 6
parduotuvėse apie tai niekas neužsiminė.