Tema: Re: E621?
Autorius: Rokis
Data: 2009-10-20 16:20:23
tai kad tas kitaicu maista toli grazu kas pas mus kas kinijoj... jau sakiau
nekarta jonavos Achema remiam su tokiu valgymu :)
tuoj pradesim ir chemijos instituta remti kai prades eiti i maisto priedus
hormonai ir pusimes kaip ant mieliu..
dar to ner nes maisto ir veterinarijos tarnyboj pora saziningu zmoniu dirba,
tik gaila kad jau neiilgai jie ten bus :)

cia ne kai anksciau valgygloj soda dejo...
skanaus :)