Tema: Re: Zalgiris - Lietuvos Rytas
Autorius: deedzey bonka
Data: 2009-11-23 10:12:09
Nu tik neverk jau neverk.
Ginasi aisku dazniausiai ant prazangos ribos LR, (kaip ir Z beje) bet kad
butu kazkokia tendencija i LR nauda, tai cia jau reikia but uzkietejusiu
kaunieciu kad iziuret :) Prazangu skaicius apylygis, jeigu matei statistika.
O ir nesportine Zavackui teisejai nepasikuklino duot svarbiu momentu, taip
kad nereikia cia tu gailiu asaru.
Kita vertus o kas rytui belieka. Nera pas juos nei burtininko Brauno nei
Begiciaus su 220 ugiu (Borovniakas didziausias su 209). Vienintelis sansas
laimet - draskytis gynyboj, tegu ir renkantis prazangas ir tiketis kad
pavyks uzpulti.
Aplamai tai biski Zalgiris gerokai per silpnai atrodo zinant kad ju
biudzetas 3x didesnis uz LR, ir vos ne kasdien nauju remeju atsiranda.
Ryto vadyba geriau dirba ieskodama pigiu zaideju, bet kazkaip nesigirdi
veiksmu, kad biudzeta komandos padidintu ir normalesniu zaideju nusipirktu.
Speju vainausku reputacija biskeli remejus atbaido :)