Tema: Re: Prieskaledinis derbis
Autorius: zlc
Data: 2009-11-19 09:11:44
gal netaip supratai, man keista pasirode kad zmogus serga uz grazu krepsini
labiau, nei uz konkrecia komanda, kai susitinka LR ir Z tarpusavyje.

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message
zlc wrote:
> oba, ir tokiu zmoniu pasirodo yra :)

Tokiu žmonių yra dauguma, tik jie nesireiškia ten, kur pjaunasi
tarpusavyje mažvaikiai. Deja, mažvaikių keliamas triukšmas yra toks
didelis, jog atrodo jog jie yra dauguma.

Visą gyvenimą sirgau už abi komandas, ir abiejų rungtynes stebiu
vienodai sėkmingai. Tik kai susitinka tarpusavyje, palaikau savo gimtojo
miesto komandą. Ypatingai blogai atrodo tie veikėjai, kurie serga ne "už
kažkurią Lietuvos komandą", o prieš "kažkurią LT komandą", net kai ji
susitinka su užsienio klubu. Praktiškai, žmogus tuo demonstruoja savo
bukumą ir sau pačiam uždedą "riebų minusą". Pvz. jei aš nesergu už
kažkurią komandą, tai ji man ir neįdomi, jos varžybų aš nežiūriu, o kad
specialiai žiūrėti ir laukti, kad jį praloštų, tai jau debilizmas
pakeltas N-uoju laipsniu :) Jei man taip nutiktų su psichika, jog imčiau
laukti kažkurios Lietuvos komandos pralaimėjimo kokiems turkams, italams
ar čiukčiams, tai tylėčiau subinę suraukęs ir niekam apie tai
nepasakočiau :) Nes čia jau laikas pas Galvos Daktarą užsirašyti
priėmimui, o ne forumuose keiktis :)