Tema: Re: Zalgiris-Cibona
Autorius: Kestas
Data: 2009-11-12 17:05:41
> na matematiniai isskaiciavimai jau seniai tapo iprastu dalyku, kai
> sprendziasi Z patekimo i top16 klausimas. Sie metai bus ne isimtis manau.

oi kaip juokinga.. tik pamirstama, kad cia zaidziama vos tuzinas rungtyniu, o pastaraisiais metas - vos desimt. tai sistema, sutverta itemptoms situacijoms reguliaraus sezono gale.. nebent esi tarp lyderiu, aisku, taciau tokiu komandu Eurolygoje gal tik desimt, o visos kitos, tame tarpe ir Zalgiris, - matematikes..
ir vakar.. prakisom Cibonai, bet paziurekim komandine statistika keturiu varzybu ir pasakykim, ranka prie sirdies prideje, skant, kad Zalgiris yra blogesne komanda..

> Mano giliu isitikinimu, daroma labai didele klaida paliekant trenerio poste
> Gintara. Jis aisku stengiasi kaip isgaledamas, taciau ne jam sitas darbas -
> pripazinkim.

o kodel ne jam? visi Lietuvoje tokie kaip jis. kaip ir dauguma neva geriausiu musu treneriu, Krapikas yra buves krepsininkas. turi patirties rinktineje, uzsienyje. kai klausiama apie komandos taktika, strategija, kalba apie ora (kaip ir absoliuciai visi kiti). tai kokiu pagrindu ji keisti - kur jis daro klaidas parinkdamas ginybos sistemas, kur klysta puolime, keitimuose? koki netinkama zaideja pakviete ir ka vietoj jo reikejo imti? kurie jo deriniai yra netike, o gal jis neturi autoriteto? nesakau, kad nera klaidu, bet kokios jos? Watsonas zaidzia stabiliai? stabiliai. o kodel Salenga ne? is Begiciaus padare zmogu? padare. o kodel is Janaviciaus nepadaro? kas pasakys sios problemos priezastis ir sprendimus? o dabar - keiciam, nes tipo blogas. gal ir taip, bet viskas pavirsutiniska iki apsivemimo...

> Reikia visu pirma sprest sita klausima, tada ir bus kazkokie
> rezultatai. O dabar nereiktu tiketis kazkokio stebuklo.
> Jei ir pateks si komanda tarp stipriausiu - tenai jai veikt nebus ka.

O Cibonai arba Asveliui bus, ane?