Tema: Re: batu dydziai
Autorius: Povilas
Data: 2009-09-03 10:48:36
"TomS" <ner@ner.ner> wrote in message
news:h7nr92$o5n$1@trimpas.omnitel.net...
> na bent jau nike tai man tinka vienos ismieros visi modeliai :)
> parsisiunciau is statu - irgi tiko idealiai.

Zinai ,as irgi daznai siunciuosi is JAV prekes,bet su batais tai yra buve
daug prakolu,nes ten tikrai taip yra,kad skirtingu gamintoju avalyniu
ismieros skiriasi.Ir jei sau perku 3 skirtingu gamintoju batus,tai dar ne
karto nera buve,kad visi batai butu tike - vieni per mazi,kiti - per
dideli.Dabar jau daug maz zinau kokio gamintojo kokios ismieros man
tinka,tai taip ir perku.
O vokieciuose viskas tinka kaip parsyta!