Tema: Re: LR abonementas 2009/2010m.
Autorius: bazas
Data: 2009-09-02 16:48:29
sitie abonementai nera vardiniai, pats negalesi eit, duosi kokiam draugui.
bet kurioj tiketoj issirenki vieta siemense ( atitinkamuose sektoriuose),
sumoki 305 lt, tau isspausdina tipo toki bileteca ir taip kaip sakai po 2sav
eini i siemenso tiketa atsiimti korteles. 2sav, tai iseina taip kad tiek
gamina tas korteles. asmens duomenu neraso todel, kad cia ne vardinis
abonementas. kasoj paduosi bileteca ir jie pagal ji duos tau tavo abonementa
:)
as pats kaip tik laukiu kol tos 2sav pasibaigs :)