Tema: Re: Akropolio turnyro epilogas
Autorius: Šliūrva
Data: 2009-08-28 15:41:56
Nu tai kad puse velnio dar pas ji tas startinis greitis turint omeny jo
mase. Kai lenda i baudos aikstele tai verziasi greitai, kamuoli irgi islaiko
besiverzdamas. As tai matau didesne problema kad jis daznokai lipa i medi.
Lankstumo jam truksta kad ishsirangyt tarp besiginanciu. O gal ir mases
numesti kazkiek nepakenktu.