Tema: Re: ALEKNA - DIEVAS
Autorius: BigM
Data: 2009-08-20 15:06:42
Aš manau, kad jam pats laikas būtų naują LT viltį pakuruot (pavardės
nepamenu, bet aukštas jaunas suvalkietis berods :) ) ir dar palydėt jį
kokiuose čempionatuose.

Kitas savotiškas motyvas - kiek įmanoma ilgiau papulti į finalinius etapus,
nesvarbu, kad nepaimi aukščiausios vietos. Vat irgi galima legenda tapti,
kai diedukas liet pod sorok dar mėto kaip nekurie jaunikliai... :)