Tema: Re: LV vs LT
Autorius: bazas
Data: 2009-08-17 09:00:50
visiskai pritariu !
vieni iseina zaist draugisku rungtyniu, treneris bando ivairias sudetis,
ivairius derinius. man asmeniskai draugiskos rungtynes tai gera treniruote
turetu but. o kita komanda iseina jau is anksto nusistaciusi is principo
nugalet bet kokia kaina. ka zhirgai norejo irodyti ir ka irode??? as irgi uz
kad geriau zaist su kitu saliu rinktinem kur tikrai nebus jokio principo ir
zutbutines kovos. kemzura mane asmeniskai labiausiai nuvyle. idomu ka jis
galvojo kai mate toki shuda aiksteleje? reiskia jis irgi is principo norejo
laimet ir kazka irodyt turbut labiau sau.nes jei butu biski protingesnis tai
tikrai neleistu savo zaidejams shudmaliaut, ble pasodintu boksininka ir
laikytu iki pabaigos.

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message
su kuom zaidi toks ir lygis gaunasi. nifiga nereike daugeu runktyniu su
latveis.
verceu tegu su rimptesnem komandom paloshe ir netik emocyjes patreniruoje ;)