Tema: Re: Futbolas: draugiski matchai siandien
Autorius: keksas
Data: 2009-08-13 12:50:57
> šian 21.00 Holland v England draugiškos - man idomiausios; ir dar galima
> už Farerus pabalelinti, kurie Francus atrankoj priima - gal susitums kaip
> avys prie vartų ir nė Ribery neįmuš - ot būtų juoko :) žiūrėti, aišku,
> tinkle

Buvo idomi Gidinko - Maradonos akistata. Gerai sulose pietieciai, gan
solidziai atrode net gi antroji sudetis :) Maradona pataike su keitimais,
pirmas keitimas - is karto ivartis, antras keitimas - vel ivartis :) Atbego
po ivarcio Datolo pasidziaugt, soko ant Maradonos, tas nesitikejo tokio
poelgio, pliumt abu pargriuvo, bet vistiek dziaugiasi, glebesciuojasi :)
Emocijos liejosi per krastus!
Po Danileviciaus inesto kamuolio meciau ziuret LT ir megavausi Hol - Eng ;)
Superines rungtynes, anglai atsilikinedami surado jegu, pereme iniciatyva ir
rungtyniu kontrole sveciu aiksteje. Capelo sugebejimas pradurt priesininku
gynyba atnese vaisiu.