Tema: Re: euro u16
Autorius: Shliurva
Data: 2009-08-07 23:05:24
Kaip as ir rasiau anksciau, geriau jau per TV nerodytu. Nes dabar atrodo kad
musu pacukai galvoja, ne kaip geriau laimeti, o kaip jie atrodys per telika.
Gal jiems cia bus naujiena, bet isskutinetos galvos ir debiliski
skeryciojimaisi po kiekvieno sekmnigesnio epizodo deja laimet nepadeda. Kai
pasiziuriu i juos tai pagalvoju, negi ir as toks durnas tokio amziaus buvau.
O gal cia tik lietuviams budinga? Rusai ir tie labaiu panasus aikstelej buvo
i krepsininkus negu i artistus. Uztai ir laimejo.