Tema: Re: Vetra - Fulham
Autorius: Cikatila
Data: 2009-07-31 20:54:39
"keksas" <keksasREMOVE@gmail.com> wrote in message news:h4v597$aq$1@trimpas.omnitel.net...

> Su skotais zaide Kaune. Beje vienos masiskiausiu rungtyniu buvo dar Zalgirio
> stadione su Ispanija.

Nu su ispanais nzn ar labai jau masiskos buvo, nepamenu, bet va su italais, kai gavom 0:1 (Zola pradzioj imuso) tai ziauriai uzgrustos buvo, net prie iejimo i stadika sunkiai ejosi prasigrust, ypac dar man, vaikui, o dar ir musu mentai su arkliais i minia bade "tvarkyt". Pora metu anksciau panasiai buvo su danais

> Vieno atrankos ciklo dvejas rungtynes zaide Vetros stadione: su Bosnija
> Hercogovina ir su Serbija.

+ dar su belgais

O kas del Vetros, tai ar tik ne varzybose su Blackburnu buvo tas didelis kiekis ziurovu