Tema: Re: BMW out, Mykolas - in
Autorius: -o-o-
Data: 2009-07-30 15:40:56
cia kada isejo sumindytas pacuko ispano? Kiek man atmintis nesa Mysa po
bolido atnaujinimu dar gerokai pries Japonijos etapa rinko pirmas vietas ir
net Totdas tada pasake, kad Alonsui dabar nepavyks "sleptis" po antra vieta
ir taip buvo iki Japonijos, kai vaziuodamas pirmas jam pavede technika, nu
ir aisku tada "pastovus" antros vietos laimetojas atveze sau visus 10 tasku
ir atsiplese +11. O kas buvo tada buvo paskutiniam Brazilijoj etape ar
pameni? Taip, kad laikyk suciaupes lupas, nekomentaves nesamoniu...