Tema: Re: Lauko teniso raketes
Autorius: Sabotage
Data: 2009-07-06 14:03:00
Nesu didelis rakeciu ekspertas, bet zaidziu nemazai ir matau su kuo kiti
zaidzia, taip kad keletas pastebejimu:

"Splitas" <splitasNOSPAM@mail.lt> wrote in message
> 1.  Forma +/- px. Pradedanciajam optimalu pradet zaist su NORMALIA rakete
> (yra trumpesnes tokios ala pradedantiems - BLOGIS BLOGIS BLOGIS)...

Pradedanciajam manau rinktis geriau su didesne galva (head size), nes
lengviau pataikyti i kamuoliuka ir didesnis smugis. Minusas  -  mazesnis
tikslumas. Zodziu ieskok ne mazesnes negu 100cm2

> [...]
>
> Jei raketes svorio centras yra +/- per viduri (galva ir rankena yra
> apytikriai vienodai nutole nuo pirsto, ant kurio sveriam rakete), tai yra
> prastai, bet gyvent galima.
> Jei rankenos galas yra trumpesnis, nei "galvos" galas - yra gerai. Ir kuo
> rankenos galas trumpesnis, tuo geriau (paprasciau manipuliuot rakete
> zaidimo metu).
> O jei galva sunkesne nei rankena (galvos galas trumpesnis), tokia rakete
> reik mest po velniu ir ieskot kitos:), arba raumenis/sausgysles augint
> reikia, nes nepazaisi. Siaip pries 10 m. nuo tokiu visi muset pradejo.

Nezinau kaip budavo seniau bet dabar turbut jau nebelabai ir buna rakeciu
kur svorio centras yra rankenoj. Buna arba vienodai subalansuotos arba galva
sunkesne. Kai galva sunkesne geriau servuoti ir zaisti prie tinklo
(volleys), bet pradedanciajam patarciau imti vienodai subalansuota

>Del bendro svorio, tai reiktu ziuret kaip dabar klasifikuoja (senais rusu
>laikais buvo super uber alles ?? - ????? ??????), dabar muset 99 proc
>rakeciu lenda i ta kategorija:) As, kai didelis, su senu sunkiu >Kenex dar
>zaidziu, ir fainai, nes servo greitis geras gaunasi...:)

As imciau lengvesne, pradzioj lengviau bus mokytis taisyklingo smugio.
Vyriskos raketes ziureciau apie 300gr.

> [...]
> Dar svarbus kriterijus - rankenos apimtis. Kuom ten matuojasi - nepamenu,
> berods coliais (zr. toliau). Esme - paemus rakete i ranka, delnu, tarp
> pirstu galu ir nykscio "kulsies" turi tilpti kitos rankos rodomasis
> pirstas. Jei neuzpildo pirstas tarpo (rankena per didele - mano dydis yra
> 4 3/8 t.y. ranka pakankamai DIDELE, o pradejau zaist su 5), tai esant
> didesniam smugiui, rakete bus israuta is rankos (pirstai negali suimti
> maksimaliai smarkiai raketes). Jei pirstas nebeitelpa i tarpa, tai
> plastaka per daug vargsta zaidimo metu ir su laiku rezultatas kaip ir su

+ gerai aprasyta, Mano nuomone geriau siek tiek mazesne rankena negu per
didele. Jei bus per maza galima papildomai uzsivinioti juosta, jei bus per
didele tektu keisti visa rankena.

> 2. Devetos raketes tai.... hmmm... Beda tame, kad ju tinklelis bus
> panesiotas ir kamuoliukas soks bilekaip (bet kai pagalvojau, tai mano
> rakete neperpinta gal jau 5 metai:)

Kad stygos padevetos ne problema, galima visailaika perstyguoti.
Siaip sunku isivaizduoti kaip stygos atlaiko 5 metus :)) Paprastai pataria
perstyguoti tiek kartu per metus kiek kartu zaidi per savaite. As pats losiu
kol nutruksta (kazkur 2 kart per metus), bet stringeris sake kad nereikia
laukti kol nutruks, nes su atlaisvejusiom stygom kencia tikslumas (kuo
laisvesnes, tuo kamuoliukas lekia toliau)

> Firmos... kazkada tipo feraris buvo Prince... Dabar, kiek matau, geriausi
> profai zaidzia su Willson (yra ju ivairiu kainu kategoriju). Biudzetiniai
> variantai savu laiku buvo Pro Kenex (arba tiesiog Kenex).

Dabar populiariausios Head, Babolat, Wilson..... Dar galima ziureti Prince,
Yonex, sako nauji Dunlop modeliai neblogi

> 3. Pradziai smarkiai rekomenduociau su treneriu pazaist kelis kartus: bent
> parodys kaip kamuoliuka atmust ne zvake (t.y. neuzkeliant), nes beda buna
> zaist su savamoksliais ("Jo, jo, zinau - musinejau"), nes gauna atgal
> svilpianti  kamuoli ir rekia "eeeeee, pala, nemaciau kur nukrito...":)

jeje, treneris jei tik yra galimybes butinas!

Apie raketes galima paskaityti http://www.tennisnuts.com/shopscr531.html.
Ten pat yra ir geras rakeciu pasirinkimas, pernykciai modeliai buna gerokai
nukainuoti, bet pacios raketes vistiek labai geros.