Tema: Re: Teisejo privilegijos.
Autorius: Dzandzeris
Data: 2009-05-12 12:37:32
va va ... rasydamas pries tai buvusia zinute, jau lyg ir norejau uzsiminti
apie NBA, bet nedrisau, ba man rodos velai vakare beveik miegodamas kai
ziurejau NBA TV, lyg ir tungtyniu pabaigoje kazkas tokio buvo - na kad
pacioje pabaigoje, po teiseju susvilpimo, treneris uzprotestavo sprendima ir
teisejai ziurejo irasa, beje man rodos po to pakeite savo sprendima. Tik vat
beveik miegodamas ziurejau tai ir tiksliai nepamenu, tik atsimenu, kad siek
tiek nustebau :)
o vat ledo ritulys tai tikrai - gana daug kartu rungtyniu eigoje per si
pasaulio cempionata buvo irasas perziurimas ir keiciami arba patvirtinami
svarbus sprendimai.
Regbis kai buvo nesenai tai irgi buvo momentu su vaizdo irasu perziurejimu.