Tema: Re: Rytas eurolygoje!
Autorius: RK
Data: 2009-04-06 15:40:12
Čia neseniai pakeitė tvarką, pagal mane.
Nes anksčiau (iki šio sezono) Rytas, laimėjęs 1 LKL sezoną nebūtų į Eurolygą
patekęs  (būdavo ten trijų metų rezultatai sumuojami rodos) ir vienintelis
kelias į EL būdavo ULEB taurė. Dabar pakoregavo, suteikė Žalgiriui ilgametę
licenziją ir LKL čempionams vietą (jei ne Žalgiris).