Tema: Re: "Lietuvos rytas" - Trevizo "Benetton"
Autorius: lafa
Data: 2009-04-03 10:41:56
"FotoHOBIS.lt" <info@fotohobis.lt> wrote in message
news:gr4dgl$m97$1@trimpas.omnitel.net...
> vat sitas man irgi uzkniso. gerai kad eurosportas rode......
> ir dar tas komentatorius. kaip galima komentuoti varzybas visiskai be
> emociju? Toks vaizdas kad lenkai lose su belarusais. Suprantu kad prates
> prie futbolo ir ten 90min reikia sneketi bile ka. Rusas ir tas daugiau
> emociju reiske

nu tas rusas tai baisiai komentuoja... jomantas jam "JUSTYNAS SYNICA", tai
as nesikankinau ir persijungiau i anglu kalba, ten tai zmones krepsinio
anglijoje issilge aikciojo po kiekvieno grazesnio momento :) vienas
pradzioje sako "i'm rooting for lietuvos rytas", kitas toks siek tiek
nusimines "i'm going with benetton i guess"...