Tema: Re: Pabodęs klausimas: Dviračio pir
Autorius: Bronco
Data: 2009-03-14 07:58:28
Satrapas wrote:
> Su 1klt geriau i ta foruma net neiti.Bus sugaistas laikas bereikalingom
> diskusijom.Ten tokia idomi publika,jaigu kas apsireiskia su kokiu kellys
> arba kokiu panther dviratuku,viskas bl, sumala su visais shudais :)
> Isivaizduok kas butu jai ten pasakytum kad vazineji su minerva..
> Su tokiu ugiu ir svoriu geriausiai iskarto eiti y parduotuve ir matuotis.

Manyčiau, tikslas yra ne išleisti bile kaip 1000lt, o suprasti realijas
ir galbūt persvarstyti biudžetą, ar galbūt surasti gerą mažai naudotą
dviratį ar pan.. Nes jei užsibrėžtas tikslas išleisti 1000lt ir taškas,
tada tikrai į "gerą dviratį" nėra ko eiti ir nėra pagrindo aplamai
forumuose lankytis ir domėtis tuo klausimu, nes atsakymas, jog sveriant
virš 100 kg tinkamo dviračio sau iki 1000lt nenusipirksi, jau
paskelbtas. Pats sveriu 100 - 105 kg (priklausomai nuo sezono :) ir
puikiai žinau kas ir kaip. Tik tingiu eilinį sykį kažką kažkam
įrodinėti, man paprasčiau patarti kur rasti info, o ten tos info labai
daug. Nebūtina rašyti eilinį, visiems įgrisusį, klausimą, pakaktų senas
temas paskaityti.

p.s. o Fuji aš sau jokio dviračio nepirkčiau. Jau esu čia pasakojęs
istoriją, kaip mano 115 kg sveriantis draugas nusipirko Fuji už 1200 lt.
ir kuo tai baigėsi.